Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

Konkurs na zarzadce nieruchomości

Konkurs na zarządcę nieruchomości Załącznik nr 1 Zakres obowiązków administratora obiektu (budynku i otoczenia ) przy ulicy M. Skłodowskiej C 1A w Łomży 1. Prowadzenie książki obiektu budowlanego 2. Opracowywanie i realizacja rocznych i wieloletnich planów gospodarczych 3. Zwoływanie zebrań Współużytkowników obiektu wraz z przygotowaniem projektów uchwał 4. Opracowywanie pozostałych aktów normatywnych (procedur , regulaminów i in.) dotyczących funkcjonowania obiektu. 5. Zalecenie przeprowadzenia okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 6. Organizowanie przetargów na wykonanie robót remontowych i budowlanych . 7. Negocjowanie i zawieranie w imieniu współużytkowników umów na ubezpieczenia budynku. 8. Reprezentowanie współużytkowników w sprawach dotyczących obiektu przed organami administracji państwowej i samorządowej , sądami i pomiędzy współużytkownikami . 9. Prowadzenie doradztwa prawnego w zakresie funkcjonowania obiektu (ustawy o własności lokali, ustawy Prawo Budowlane , Kodeksu Cywilnego itd.) 10. Analiza kosztów dotyczących nieruchomości oraz podejmowanie działań optymalizacyjnych. 11. Nadzór nad właściwym wykonywaniem prac porządkowych i konserwacyjnych w obrębie nieruchomości wspólnej. Wójt Gminy Łomża mgr. Jacek Albin Nowakowski Konkurs na zarządę nieruchomośći
Załącznik nr 1


Zakres obowiązków administratora obiektu
(budynku i otoczenia ) przy ulicy M. Skłodowskiej C 1A w Łomży




1. Prowadzenie książki obiektu budowlanego
2. Opracowywanie i realizacja rocznych i wieloletnich planów gospodarczych
3. Zwoływanie zebrań Współużytkowników obiektu wraz z przygotowaniem
projektów uchwał
4. Opracowywanie pozostałych aktów normatywnych (procedur , regulaminów i in.)
dotyczących funkcjonowania obiektu.
5. Zalecenie przeprowadzenia okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń
stanowiących jej wyposażenie techniczne zgodnie z obowiązującymi przepisami
prawa.
6. Organizowanie przetargów na wykonanie robót remontowych i budowlanych .
7. Negocjowanie i zawieranie w imieniu współużytkowników umów na ubezpieczenia
budynku.
8. Reprezentowanie współużytkowników w sprawach dotyczących obiektu przed
organami administracji państwowej i samorządowej , sądami i pomiędzy
współużytkownikami .
9. Prowadzenie doradztwa prawnego w zakresie funkcjonowania obiektu (ustawy o
własności lokali, ustawy Prawo Budowlane , Kodeksu Cywilnego itd.)
10. Analiza kosztów dotyczących nieruchomości oraz podejmowanie działań
optymalizacyjnych.
11. Nadzór nad właściwym wykonywaniem prac porządkowych i konserwacyjnych w
obrębie nieruchomości wspólnej.


Wójt Gminy Łomża
mgr. Jacek Albin Nowakowski


O G Ł O S Z E N I E


Urząd Gminy Łomża ogłasza konkurs ofert na sprawowanie funkcji zarządcy nieruchomości położonej przy ul. M. Skłodowskiej C. 1 (budynek po byłym Szpitalu Wojewódzkim).
Budynek ma pow. użytkową 5075,6 m2.
Działki o nr. 22839/10 ,22839/11, 22839/16, 22839/18 o łącznej powierzchni
17499 m2.
W ofercie należy podać:
1. Licencje na zarządzanie nieruchomościami
2. Ubezpieczenie z działalności
3. Przebieg pracy w zakresie zarządzania nieruchomościami
4. Zaświadczenie o nie zaleganiu podatku
5. Zaświadczenie o niekaralności

W celu uzyskania dodatkowych informacji należy kontaktować się:
1. Szczepan Mierzejewski - (086) 216 67 97
2. Adam Frączek (086) 216 58 36

Ofertę należy złożyć z napisem „ Konkurs na zarządzanie nieruchomością przy ul. M. Skłodowskiej C. 1A, Łomża” w Urzędzie Gminy Łomża ul. M. Skłodowskiej C. 1A , 18-400 Łomża , pokój Nr 4, w terminie do dnia 20.07.2007 r do godz. 15oo
Rozpatrzenie ofert nastąpi w dniu 24.07.2007 r o godz. 8oo


Wójt Gminy Łomża
mgr. Jacek Albin Nowakowski


Data powstania: wtorek, 3 lip 2007 12:01
Data opublikowania: wtorek, 3 lip 2007 12:09
Data przejścia do archiwum: wtorek, 28 kwi 2009 10:09
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 4598 razy