Ołosze nie o przetargu na: „WYKONANIE REMONTU DROGI GMINNEJ GAĆ-PUCHAŁY NA ODCINKU 500M”
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Łomża, dnia 30. 10. 2006 r
Ogłoszenie o zamówieniu
1. Zamawiający :
Gmina Łomża
reprezentowana przez
p. Kazimierza Dąbkowskiego – Wójta Gminy
Adres Urzędu Gminy :
ul. M. Skłodowskiej Curie 1a
18-400 Łomża
tel.( 086 ) 2163667, fax ( 086) 2165264
e-mail : aszepietowski@uglomza.internetdsl.pl
województwo podlaskie
powiat łomżyński
2. Postępowanie o wartości zamówienia poniżej 60.000 euro
3. Tryb postępowania : przetarg nieograniczony – art. 39 wg zasad art. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych
4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej: www.lomza.powiatlomzynski.pl/bip/
Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u p. Antoniego Szepietowskiego w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, pok. Nr 14., w dniach roboczych od godziny 8.00 – 15.00.
5. Przedmiot zamówienia .
Określenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45111200– 0, 45.23.31.40 – 2, 45.23.31.42 – 6, 45.23.32.20 - 7
5.1 Nazwa przedmiotu zamówienia :
„„WYKONANIE REMONTU DROGI GMINNEJ GAĆ-PUCHAŁY NA ODCINKU 500M”
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie :
Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych – 0,500 km
Nasypy(roboty ziemne) – 825 m³
Podbudowa z kruszywa naturalnego doziarnianego w 50% łamanym 2600 m²
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
5.2 Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
Zamówienie wykonać zgodnie z Przedmiarem robót oraz wytycznymi zawartymi w niniejszej SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty na okres 12 miesięcy licząc od daty zakończenia i odbioru robót.
Wykonawca do oferty złoży oświadczenia o :
• wykonaniu robót zgodnie z Przedmiarem robót i postanowieniami SIWZ,
• o udzieleniu gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia,
5.3 Termin wykonania zamówienia – do 30.11. 2006 r.
6. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki oraz złożą wymagane oświadczenia i dokumenty :
a) posiadają uprawnienia do działalności zgodnie z ustawą o swobodzie działalności gospodarczej co potwierdzą zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wypisem z KRS,
b) posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia i wykonali przynajmniej dwie roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia lub podobne i wartości nie mniejszej niż 100.000 zł netto każda, co potwierdzą odpowiednimi dokumentami stwierdzającymi ich należyte wykonanie,
c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co potwierdzą oświadczeniem własnym,
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 50.000 zł, co potwierdzą informacją finansową z banku o stanie środków lub zdolności kredytowej lub oświadczeniem własnym,
e) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, co potwierdzą oświadczeniem własnym
9. Wadium.
Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.
10. Kryteria oceny ofert :
- cena wykonania zamówienia = 100 %.
11. Oferty należy składać do dnia 08. 11. 2006 r do godziny 10.00 w pok. Nr 14 Urzędu Gminy Łomża
12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08. 11. 2006 r o godzinie 10.30 w pok. Nr 5 w siedzibie zamawiającego.
13. Termin związania ofertą –30 dni od daty upływu składania ofert, dzień składania ofert jest dniem pierwszym.
14. Zamawiający nie przewiduje dokonywania wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Przekazywanie zapytań, zawiadomień, oświadczeń, wniosków, informacji i protestów odbywać może się w formie faxu.
Wójt Gminy Łomża
Kazimierz Dąbkowski
Ogłoszenie o zamówieniu
1. Zamawiający :
Gmina Łomża
reprezentowana przez
p. Kazimierza Dąbkowskiego – Wójta Gminy
Adres Urzędu Gminy :
ul. M. Skłodowskiej Curie 1a
18-400 Łomża
tel.( 086 ) 2163667, fax ( 086) 2165264
e-mail : aszepietowski@uglomza.internetdsl.pl
województwo podlaskie
powiat łomżyński
2. Postępowanie o wartości zamówienia poniżej 60.000 euro
3. Tryb postępowania : przetarg nieograniczony – art. 39 wg zasad art. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych
4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej: www.lomza.powiatlomzynski.pl/bip/
Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u p. Antoniego Szepietowskiego w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, pok. Nr 14., w dniach roboczych od godziny 8.00 – 15.00.
5. Przedmiot zamówienia .
Określenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45111200– 0, 45.23.31.40 – 2, 45.23.31.42 – 6, 45.23.32.20 - 7
5.1 Nazwa przedmiotu zamówienia :
„„WYKONANIE REMONTU DROGI GMINNEJ GAĆ-PUCHAŁY NA ODCINKU 500M”
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie :
Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych – 0,500 km
Nasypy(roboty ziemne) – 825 m³
Podbudowa z kruszywa naturalnego doziarnianego w 50% łamanym 2600 m²
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
5.2 Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
Zamówienie wykonać zgodnie z Przedmiarem robót oraz wytycznymi zawartymi w niniejszej SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty na okres 12 miesięcy licząc od daty zakończenia i odbioru robót.
Wykonawca do oferty złoży oświadczenia o :
• wykonaniu robót zgodnie z Przedmiarem robót i postanowieniami SIWZ,
• o udzieleniu gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia,
5.3 Termin wykonania zamówienia – do 30.11. 2006 r.
6. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki oraz złożą wymagane oświadczenia i dokumenty :
a) posiadają uprawnienia do działalności zgodnie z ustawą o swobodzie działalności gospodarczej co potwierdzą zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wypisem z KRS,
b) posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia i wykonali przynajmniej dwie roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia lub podobne i wartości nie mniejszej niż 100.000 zł netto każda, co potwierdzą odpowiednimi dokumentami stwierdzającymi ich należyte wykonanie,
c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co potwierdzą oświadczeniem własnym,
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 50.000 zł, co potwierdzą informacją finansową z banku o stanie środków lub zdolności kredytowej lub oświadczeniem własnym,
e) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, co potwierdzą oświadczeniem własnym
9. Wadium.
Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.
10. Kryteria oceny ofert :
- cena wykonania zamówienia = 100 %.
11. Oferty należy składać do dnia 08. 11. 2006 r do godziny 10.00 w pok. Nr 14 Urzędu Gminy Łomża
12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08. 11. 2006 r o godzinie 10.30 w pok. Nr 5 w siedzibie zamawiającego.
13. Termin związania ofertą –30 dni od daty upływu składania ofert, dzień składania ofert jest dniem pierwszym.
14. Zamawiający nie przewiduje dokonywania wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Przekazywanie zapytań, zawiadomień, oświadczeń, wniosków, informacji i protestów odbywać może się w formie faxu.
Wójt Gminy Łomża
Kazimierz Dąbkowski
Pliki do pobrania:
- SIWZ.doc (doc) 31 paź 2006 12:41 0,24 MB
- SIWZ.pdf (pdf) 31 paź 2006 12:42 0,16 MB
- przedmiar (zip) 31 paź 2006 12:45