Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

Udostępnianie rejestru wyborców.

Miejsce załatwienia sprawy

Urząd Gminy Łomża
ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a
18-400 Łomża
Pokój 7
tel. 86 473 73 24;86 216 52 63 fax. 86 216 52 64
w godzinach 7,45-15,45

Wymagane dokumenty

Wniosek o udostępnienie rejestru wyborców.
Dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość (do wglądu).

Opłaty:

Czynność nie podlega opłacie

Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):

3 dni od daty złożenia reklamacji.

Tryb odwoławczy:

Na decyzję nieuwzględniającą reklamacji lub powodującą skreślenie z rejestru wyborców wnoszący reklamację bądź osoba skreślona z rejestru wyborców może wnieść, w terminie 3 dni od dnia doręczenia decyzji, skargę za pośrednictwem Prezydenta m.st. Warszawy do właściwego miejscowo sądu rejonowego.

Inne wskazówki, uwagi:

Pobierz, wydrukuj i wypełnij wniosek o udostępnienie rejestru wyborców.
Wypełniony wniosek złóż w Urzędzie Gminy.
Jeżeli wystąpią nieprawidłowości w rejestrze wyborców zgłoś reklamację (pisemnie lub ustnie do protokołu).

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 1257).
Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. Kodeks wyborczy (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 15).
Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie rejestru wyborców oraz trybu przekazywania przez Rzeczpospolitą Polską innym państwom członkowskim Unii Europejskiej danych zawartych w tym rejestrze (Dz. U. z 2017 r. poz. 1316).

Opracował

Jolanta Dobrzycka

Odpowiedzialny za aktualizację informacji:

Jolanta Dobrzycka

Data sporządzenia

wtorek, 12 wrz 2017 13:47

Data zatwierdzenia

środa, 21 mar 2018 14:45
Data dodania: wtorek, 12 wrz 2017 13:47
Data upublicznienia: środa, 21 mar 2018 14:45
Opublikował(a): Jolanta Dobrzycka
Zaakceptował(a): Dorota Pazik
Artykuł był czytany: 1251 razy