Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej przedsiębiorcy odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Łomża
Miejsce załatwienia sprawy
Urząd Gminy Łomża, ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża
Wymagane dokumenty
Wpisu do rejestru oraz zmiany wpisu w rejestrze dokonuje się na pisemny wniosek przedsiębiorcy.
Wniosek o wpis do rejestru powinien zawierać:
1) firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy;
2) numer identyfikacji podatkowej (NIP);
3) numer identyfikacyjny REGON, o ile przedsiębiorca taki numer posiada;
4) określenie rodzaju odbieranych odpadów komunalnych.
Do wniosku o wpis do rejestru dołącza się dowód uiszczenia opłaty skarbowej, oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z art. 9c ust. 4 i ust. 5 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2016 r. poz. 250).
Wniosek o wpis do rejestru powinien zawierać:
1) firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy;
2) numer identyfikacji podatkowej (NIP);
3) numer identyfikacyjny REGON, o ile przedsiębiorca taki numer posiada;
4) określenie rodzaju odbieranych odpadów komunalnych.
Do wniosku o wpis do rejestru dołącza się dowód uiszczenia opłaty skarbowej, oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z art. 9c ust. 4 i ust. 5 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2016 r. poz. 250).
Gdzie odebrać formularze:
brak formularza, podmiot składa wniosek zgodnie z pozycją ,,wymagane dokumenty'
Opłaty:
Do wniosku o wpis do rejestru dołącza się dowód uiszczenia opłaty skarbowej 50zł, do zmiany wpisu opłatę 25zł.
Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
7 dni
Tryb odwoławczy:
brak
Podstawa prawna:
Zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2016 r. poz. 250) przedsiębiorca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do uzyskania wpisu do rejestru w gminie, na terenie której zamierza odbierać odpady komunalne od właścicieli nieruchomości.
Opracował
Marcin Tabędzki
Odpowiedzialny za aktualizację informacji:
Marcin Tabędzki
Data sporządzenia
środa, 9 lis 2016 08:27
Data zatwierdzenia
poniedziałek, 14 lis 2016 09:04
Pliki do pobrania:
- Wniosek o wpis do RDR (pdf) 25 lis 2022 15:18 0,9 MB
- Wniosek o wpis do RDR (docx) 25 lis 2022 15:19 0,07 MB