Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

Wydanie decyzja o przeniesieniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na rzecz innego podmiotu.

Miejsce załatwienia sprawy

Urząd Gminy Łomża, ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża.

Wymagane dokumenty

Dokumenty od wnioskodawcy (klienta)

Wniosek o przeniesienie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wraz z numerami PESEL, REGON wnioskodawcy, zawierający:

- Zgodę strony, na rzecz której decyzja została wydana, na przeniesienie tej decyzji.
- Oświadczenie podmiotu, na rzecz którego decyzja ma zostać przeniesiona, o tym, że przyjmuje warunki zawarte w decyzji podlegającej przeniesieniu.
- Pełnomocnictwo w oryginale lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa do działania w imieniu podmiotu, na rzecz którego decyzja została wydana (w przypadku, gdy działa on przez pełnomocnika).
- Pełnomocnictwo w oryginale lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa do działania w imieniu podmiotu, na który ma zostać przeniesiona decyzja (w przypadku, gdy działa on przez pełnomocnika).

Gdzie odebrać formularze:

Urząd Gminy Łomża, ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża.

Opłaty:

Opłata skarbowa:
- od przeniesienia decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - 105 zł,
- od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii - 17 zł. Nie dotyczy to pełnomocnictw udzielanych małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu, a także sytuacji, gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony od opłaty skarbowej (za wyjątkiem osób fizycznych prowadzących czynną ochronę gatunkową oraz osób fizycznych, których gospodarstwo rolne, leśne lub rybackie narażone jest na szkody wyrządzane przez gatunki zwierząt chronionych nieobjęte odszkodowaniem Skarbu Państwa).

Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):

W ciągu miesiąca, a w sprawie szczególnie skomplikowanej w ciągu dwóch miesięcy od dnia wpływu wniosku. Do wyżej określonego terminu załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu (art. 35 § 5 Kodeksu postępowania administracyjnego).

Tryb odwoławczy:

Od decyzji administracyjnej przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łomży, za pośrednictwem Wójta Gminy Łomża, w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia (art. 17 pkt 1, art. 127 § 1 i 2 oraz art. 129 § 1 i 2 Kodeksu postępowania administracyjnego).

Podstawa prawna:

1. Art. 72a ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r. poz. 353, z późn. zm.).
2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r. poz. 23, z późn. zm.).
3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2015 r. poz. 783, z późn. zm.).

Opracował

Elżbieta Kulesza

Odpowiedzialny za aktualizację informacji:

Elżbieta Kulesza

Zatwierdził

Grażyna Paluszkiewicz

Data sporządzenia

piątek, 7 paź 2016 14:59

Data zatwierdzenia

poniedziałek, 10 paź 2016 10:59
Pliki do pobrania:
Data dodania: piątek, 7 paź 2016 14:59
Data upublicznienia: poniedziałek, 10 paź 2016 10:59
Opublikował(a): Elżbieta Kulesza
Zaakceptował(a): Grażyna Paluszkiewicz
Artykuł był czytany: 1640 razy