Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg na wykonanie remontów nawierzchni żwirowej dróg gminnych w 2011 roku


Łomża, dnia 12.04.2011 r

Ogłoszenie o zamówieniu

1. Zamawiający:
Gmina Łomża
reprezentowana przez
p. Jacka Albina Nowakowskiego – Wójta Gminy
Adres Urzędu Gminy:
ul. M. Skłodowskiej Curie 1a
18-400 Łomża
tel.( 086 ) 2163667, fax ( 086) 2165264
e-mail: aszepietowski@gminalomza.pl
województwo podlaskie
powiat łomżyński
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawo zamówień publicznych
3. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony – art. 39 Prawo zamówień publicznych
4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej www.gminalomza.pl/bip .
Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u p. Antoniego Szepietowskiego w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, pok. Nr 10., w godzinach pracy Urzędu od godziny 8.00 – 15.00.
5. Przedmiot zamówienia .
Określenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45233142-6
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu dróg poprzez:
a) Dostawę kruszywa na wskazane przez zamawiającego miejsce (teren gminy Łomża)
b) Rozładunek
c) Rozścielenie z zagęszczeniem
5.1 Nazwa przedmiotu zamówienia:
„Wykonanie remontów nawierzchni żwirowej dróg gminnych w 2011 roku ”
5.2. Wymagania jakościowe i materiałowe.
1. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w przedmiarach i SIWZ.
2. Wykonawca ma obowiązek przedstawić na żądanie zamawiającego wyniki uziarnienia dostarczonego kruszywa oraz dokument potwierdzający nabycie kruszywa w kopalni posiadającej stosowne zezwolenie.
5.3. Zakres zamówienia.
Wielkość zamówienia określono wstępnie jako ilość przewidzianego do wbudowania kruszywa, w ramach planowanych remontów dróg gminnych i wewnętrznych z uwzględnieniem poszczególnych frakcji kruszywa, wynikającą z aktualnych potrzeb zamawiającego w całym okresie realizacji zamówienia wyrażoną w m³. Przyjęte szacunkowo rozmiary rzeczowo-asortymentowe określa się następująco:
a) Remonty pospółką frakcji 2/32 mm – ok. 900 m³
b) Remonty żwirem frakcji 8/16 mm – ok. 350 m³
c) Remonty nadziarnem kamiennym frakcji 32/64 mm– ok. 60 m³
d) Remonty piaskiem 0/2 mm– ok. 720 m³
Dopuszcza się możliwość zmiany zakresu zamówienia zarówno pod względem ilościowym jak i asortymentowym, wynikającą z aktualnych potrzeb zamawiającego w odniesieniu do stanu dróg w całym okresie realizacji zamówienia. Ostateczna wartość zamówienia zostanie ustalona na podstawie obmiaru faktycznie wykonanych robót (faktyczna ilość wykonanych remontów z udziałem poszczególnych frakcji kruszywa w m ³) i jednostkowej ceny ofertowej za poszczególny asortyment kruszywa zawartej w formularzu ofertowo-cenowym.
Zamawiający, w celu realizacji zamówienia zastrzega sobie możliwość dostarczenia przez wykonawcę mieszanki o określonych proporcjach ilościowych z kruszywa opisanego w punktach a),b),c). Cena mieszanki ustalona będzie w oparciu o ilościowy udział poszczególnych asortymentów kruszywa i ceny ofertowej poszczególnych asortymentów wg formularza ofertowo-cenowego.
5.4. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
Roboty budowlane wykonać zgodnie z wymaganiami i zaleceniami oraz wytycznymi zamawiającego zawartymi w niniejszej SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty na okres 12 miesięcy licząc od daty zakończenia i odbioru robót.
5.5. Termin wykonania zamówienia – do 30.12.2011 r.
6. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
- co potwierdzą oświadczeniem własnym
7.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, co potwierdzą oświadczeniem własnym.
8. Wadium.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
9. Kryteria oceny ofert :
- cena wykonania zamówienia = 100 %.
10. Oferty należy składać do dnia 22.04.2011 r do godziny 10.00 w pok. Nr 4 Urzędu Gminy Łomża
11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.04.2011 r o godzinie 10.30 w pok. Nr 4 Urzędu Gminy Łomża
12. Termin związania ofertą – do 30 dni licząc od ostatniego dnia składania ofert. Dzień złożenia ofert jest dniem pierwszym
13. Zamawiający nie przewiduje dokonywania wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Przekazywanie zapytań, zawiadomień, oświadczeń, wniosków, informacji i protestów odbywać może się w formie faxu.

Wójt Gminy
Jacek Albin Nowakowski
Pliki do pobrania:
Data powstania: środa, 13 kwi 2011 08:51
Data opublikowania: środa, 13 kwi 2011 08:58
Data przejścia do archiwum: wtorek, 26 kwi 2011 14:50
Opublikował(a): Antoni Szepietowski
Zaakceptował(a): Tomasz Walczuk
Artykuł był czytany: 2524 razy