Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie Wójta Gminy Łomża

o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Łomża

Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Łomża, ul. Marii Skłodowskiej  1a, 18-400 Łomża

Stanowisko: podinspektor ds. bieżącego utrzymania dróg
Wydział Infrastruktury

Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy.
Do konkursu może przystąpić kandydat, który spełnia następujące wymagania:
   Wymagania niezbędne:
1)   wykształcenie wyższe techniczne 
2)   doświadczenie zawodowe: minimum roczny staż pracy na podobnym stanowisku;
3)   umiejętność obsługi komputerowych programów graficznych i biurowych, generatorów wniosków
5)   znajomość ustaw, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, ochronie danych osobowych; finansów publicznych, kpa, drogach publicznych, prawa budowlanego
6) spełnienie warunków określonych w art. 6 ust. 1, 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych:
a)   obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach   samorządowych,
b)  pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
c)  kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
d)  brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e)  nieposzlakowana opinia.
     Wymagania dodatkowe:
1)  zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność, 
2) samodyscyplina, dokładność, samodzielność,
3)  odporność na stres;
4)  prawo jazdy kat. B.

 


Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Przygotowanie do zatwierdzenia  treści opinii i uzgodnień w zakresie dróg gminnych dotyczących:
1) dokumentacji technicznych
2) projektów Organizacji Ruchu
3) porozumień  w zakresie korzystania z dróg gminnych dla obsługi inwestycji realizowanych przez gminę i inwestorów innych niż gmina
2. Sprawozdawczość z zakresu stanowiska pracy
1) wewnętrzna
2) na potrzeby GUS  i innych jednostek wymagana wg odrębnych przepisów
3. Prace utrzymaniowe i remonty drogowe:
1) planowanie robót remontowych na drogach
a) analiza wniosków mieszkańców
b) przedkładanie Wójtowi propozycji realizacji  zadań 
c) udzielanie odpowiedzi wnioskodawcom
d) opracowanie informacji  i materiałów w tym zakresie 
e) przygotowywanie wniosków budżetowych
2) przygotowywanie realizacji zadań z zakresu drogownictwa  (w tym z funduszu sołeckiego)
a) analiza kosztów za rok poprzedni, 
b) szacunki zamówień i przedkładanie wniosków na stanowiska ds. zamówień publicznych, celem wyboru trybu udzielania zamówienie i dalszego procedowania,
c) przygotowywanie opisu zamówienia i innych istotnych elementów treści SWZ wymaganych stroną merytoryczną zamówienia oraz przygotowywanie projektów umów w tym zakresie,
d) zawieranie umów z wykonawcami bez stosowania procedur, t. j w trybie zgodnym  z Regulaminem udzielania zamówień do 130 000, 00 zł
3) nadzór nad realizacją robót
a) bieżący nadzór na prowadzonymi robotami i usługami (w tym równanie i profilowanie nawierzchni) oraz dostawami kruszywa i remontami dróg)
b) analiza kosztów realizacji robót i przygotowywanie wniosków o ewentualne zmiany budżetowe,
c) przygotowywanie aneksów do umów,
d) prowadzenie spraw związanych z rękojmią i gwarancją zrealizowanych robót
4)  rozliczenia realizowanych usług i robót oraz dostaw
a) organizowanie i udział w odbiorach robót  i sporządzanie protokołów z  tych czynności,
b) sprawdzanie i weryfikacja faktur oraz sporządzanie niezbędnych dokumentów,
5) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem i zabezpieczeniem nawierzchni dróg gminnych, chodników i innych urządzeń związanych z drogą oraz oznakowaniem dróg.
6) wprowadzanie zmian w istniejących organizacjach ruchu
a) analiza wniosków i potrzeb
b) zlecanie opracowań
c) przedkładanie uwag i wniosków w celu zaopiniowania organizacji ruchu
d) wprowadzanie organizacji ruchu do stosowania
7) prowadzenie spraw związanych z zielenią w obrębie pasa drogowego dróg gminnych
a) Ocena stanu dróg pod kątem bezpieczeństwa użytkowników i terenów przyległych
b) Uzyskiwanie zezwoleń na wycinkę drzew i krzewów z pasa drogowego
c) Organizacja prac i nadzór nad realizacją decyzji
 Zlecanie usług zewnętrznych
 Przygotowywanie porozumień na wycinkę z osobami fizycznymi
8) organizowanie zimowego utrzymania dróg gminnych i koordynowanie akcji zimowej na terenie gminy.
9) koordynowanie zakupu materiałów i ich rozliczanie w związku z bieżącym utrzymaniem dróg, realizowanym sposobem gospodarczym, w tym z funduszu sołeckiego.
10) nadzór i koordynowanie okresowych przeglądów i kontroli stanu dróg gminnych i drogowych obiektów mostowych.
11) prowadzenie okresowych pomiarów ruchu drogowego.
12) koordynowanie robót w pasie drogowym.
a) kontrole dróg i ujawnianie zajęcia pasa drogowego bez wymaganego zezwolenia i przygotowanie niezbędnej dokumentacji w celu wszczęcia administracyjnych  postępowań karnych
b) przekazywanie i odbiór pasa drogowego w związku z wydanymi zezwoleniami na zajęcie w związku z prowadzeniem robót i umieszczaniem urządzeń
13) zlecanie i rozliczanie robót geodezyjnych w zakresie granic pasa drogowego,
14) wykonywanie zadań związanych z wprowadzaniem przez wójta ograniczeń, bądź zamykania dróg i wyznaczania objazdów w przypadku wystąpienia bezpośredniego zagrożenia osób lub mienia.
15) wydawanie zezwoleń na korzystanie z przystanków w sieci dróg gminnych,
16) współpraca ze stanowiskiem ds. ewidencji obiektów komunalnych w zakresie opracowywanie wniosków o nadanie numerów drogom gminnym.
17) współpraca ze stanowiskiem ds. ewidencji obiektów komunalnych w zakresie opracowywania projektów uchwał Rady w sprawie nazewnictwa uli i zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych.
18) współpraca z zarządcami innych kategorii dróg
a) zgłaszanie uwag i wniosków  dotyczących stanu dróg zarządców innych niż gminne,
b) udział w przeglądach dróg i odbiorach 
19) zamówienia publiczne
a) współpraca ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych w zakresie przygotowywanie i prowadzenia postępowań o zamówienia zgodnie z przepisami  p .z. p. i regulaminem wewnętrznym dla zamówień poniżej 130 tys. zł w zakresie zadań stanowiska pracy.


Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) zatrudnienie planowane –  maj 2024 r., jednak nie później niż w ciągu miesiąca od zakończenia postępowania konkursowego,
2) pierwsza umowa na czas określony (w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy i w tym okresie należy odbyć służbę przygotowawczą),
3) stanowisko – podinspektor,
4) praca w pełnym wymiarze czasu pracy (cały etat),
5) wynagrodzenie na zasadach określonych w przepisach regulujących wynagradzanie pracowników samorządowych,
6) praca w budynku Urzędu oraz na terenie gminy Łomża oraz w terenie,
7) wykorzystywanie samochodu prywatnego do celów służbowych pracodawcy,
7) stanowisko wyposażone w sprzęt niezbędny do pracy na stanowisku,

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu marcu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Łomża przekroczył 6%.
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny (z podaniem numeru telefonu do kontaktu),
2)  życiorys (CV),
3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji i umiejętności oraz doświadczenia zawodowego (zaświadczenia, certyfikaty),
6) kserokopie świadectw pracy bądź dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej przez wymagany okres czasu,
7) własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z praw publicznych oraz o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) własnoręcznie podpisane oświadczenie, że stan zdrowia kandydata pozwala na zatrudnienie na w/w stanowisku,     
9) własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L. 216.119.1 z dnia 2016.05.04) na potrzeby postępowania rekrutacyjnego a także na okres podlegający kontroli i przechowywania.

Termin i miejsce składania ofert
Termin: do dnia 16 kwietnia 2024 r. 

Miejsce składania dokumentów:

Urząd Gminy Łomża, ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża.
Ofertę należy złożyć osobiście w kancelarii ogólnej – pokój nr 4 (sekretariat) lub wysłać pocztą w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko podinspektora ds. bieżącego dróg”

1) Wszystkie wymagane dokumenty, w tym kopie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.
2) głoszenia kandydatów złożone po terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, albo bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
3)  Dokumenty złożone na potrzeby konkursu nie są zwracane i będą przechowywane zgodnie z przepisami Instrukcji kancelaryjnej.
4) Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Łomża. Dodatkowe informacje i wyjaśnienia w sprawie konkursu można uzyskać pod nr tel. 86 2165238


Łomża, dnia 02 kwietnia 2024 r.


Klauzula informacyjna dla kandydatów

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L. 216.119.1 z dnia 2016.05.04) informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Łomża, ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a 18-400 Łomża,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych email: iod@gminalomza.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze, kontroli i przechowywania na podstawie art. 6, 13 i 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz art 6 ust 1 lit a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r, 
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji oraz przez okres przechowywania akt sprawy wynikający z Instrukcji Kancelaryjnej,
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Danych Osobowych,
7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne na podstawie wskazanych wyżej przepisów prawa; w przypadku nie podania wymaganych danych oferta kandydata nie będzie brana pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym,
8) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

Data powstania: wtorek, 2 kwi 2024 13:47
Data opublikowania: wtorek, 2 kwi 2024 13:50
Data przejścia do archiwum: czwartek, 18 kwi 2024 10:11
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 289 razy