Konsultacje przeprowadza się w formie:
1) wyłożenia do publicznego wglądu projektów statutów w formie papierowej u sołtysa;
2) wyłożenia do publicznego wglądu projektów statutów w formie papierowej w Urzędzie Gminy Łomża;
3) publikacji projektów uchwał w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Łomża oraz na stronie internetowej Gminy Łomża.
Składanie opinii, uwag lub wniosków do projektów statutów może nastąpić wyłącznie na piśmie na adres Urzędu Gminy Łomża ul. Marii skłodowskiej-Curie 1a, 18-400 Łomża, u sołtysa lub drogą elektroniczną na adres: sekretariat@gminalomza.pl, w terminie od 19.09.2022 do 03.10.2022 r., zgodnie z formularzem zgłaszania opinii do projektu statutu sołectwa Gminy Łomża.
Po przeprowadzeniu przez Wójta analizy złożonych formularzy, wyniki konsultacji zostaną opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Łomża oraz na stronie internetowej Gminy Łomża, nie później niż w ciągu 21 dni od zakończenia konsultacji.
W załączeniu zarządzenie Wójta Gminy Łomża wraz z projektami statutów oraz formularzem zgłaszania opinii.