Mając na względzie powyższe, zwracamy się z uprzejmą prośbą o przybycie właściciela, a w przypadku gdy występuje współwłasność wszystkich współwłaścicieli nieruchomości, na której ma zostać zainstalowany przedmiotowy zestaw wraz z następującymi dokumentami:
- dowody osobiste wszystkich właścicieli/ współwłaścicieli nieruchomości;
- dokument potwierdzający tytuł własności do nieruchomości, na której ma być zainstalowany przedmiotowy zestaw (np. Akt Notarialny, wypis z Rejestru Gruntów lub wyciąg z Ksiąg Wieczystych).
do siedziby Urzędu Gminy Łomża, ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1A, 18-400 Łomża, pok. 11A w terminie 01.12.- 06.12.2017 r. w godz. 9.00 -14.00 celem podpisania umowy użyczenia nieruchomości dla potrzeb realizacji projektu pn. „Odnawialne źródła energii w Gminie Łomża” (wzór umowy w wersji edytowalnej zamieszczony poniżej).
Jednocześnie prosimy o podpisanie i dostarczenie załączonego oświadczenia dotyczącego uczestnictwa w projekcie (dokument zamieszczony poniżej).
W przypadku niestawienia się celem podpisania umowy w wyznaczonym terminie, sytuacja ta zostanie potraktowana jako rezygnacja z uczestnictwa w Projekcie.
Więcej informacji można uzyskać w Urzędzie Gminy Łomża, pok. 11 A lub pod nr telefonu (086) 224 50 05.
UWAGA: Zgodnie z założeniami wniosku o dofinansowanie projektu „Odnawialne źródła energii w Gminie Łomża”, dotacja na inwestycje w zakresie wsparcia odnawialnych źródeł energii wynosi 70% kosztów kwalifikowalnych. Pozostałe 30% kosztów kwalifikowalnych inwestycji (koszt netto inwestycji) + należy podatek VAT (8% w przypadku instalacji na budynku mieszkalnym; 23% w przypadku instalacji na budynku gospodarczym lub na stelażach lub na gruncie lub przy budynkach mieszkalnych o pow. Powyżej 300m2) ponosi właściciel/-e nieruchomości zakwalifikowany/-i do projektu.
foto: www.liderbudowlany.pl