INFORMACJA
OD 16 MARCA 2020 R. DO ODWOŁANIA ZMIENIAJĄ SIĘ ZASADY FUNKCJONOWANIA
URZĘDU GMINY ŁOMŻA ORAZ PODLEGŁYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH,
KTÓRE BĘDĄ NIECZYNNE DLA INTERESANTÓW.
PRACOWNICY BĘDĄ REALIZOWALI SWOJE OBOWIĄZKI BEZ BEZPOŚREDNIEGO KONTAKTU.
URZĄD STANU CYWILNEGO REJESTRUJE W NORMALNYM TRYBIE ZGŁOSZENIA ZGONÓW
I URODZEŃ BIEŻĄCYCH (TEL. 86 473 73 24).
KONTAKT JEST MOŻLIWY W GODZINACH PRACY URZĘDU (7:45-15:45)
TELEFONICZNIE POD NR 86 216 52 63, MAILOWO – SEKRETARIAT@GMINALOMZA.PL
ORAZ ZA POŚREDNICTWEM PLATFORMY EPUAP.
WNIOSKI I DOKUMENTY MOŻNA RÓWNIEŻ SKŁADAĆ
POPRZEZ WRZUCENIE W ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE DO URNY
USTAWIONEJ W WEJŚCIU DO URZĘDU.