
W związku z § 24a rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 października 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. z 2020 r. poz. 1758 z późn. zm.) Urząd Gminy Łomża od dnia 3 listopada 2020 r. zostaje zamknięty dla interesantów.
Wskazuje się metody komunikacji z Urzędem takie jak:
- elektroniczna skrzynka podawcza e-puap Urzędu Gminy Łomża: /mb6e87fn0m/skrytkaESP;
- poczta tradycyjna: Urząd Gminy Łomża, ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża;
- poczta elektroniczna Urzędu Gminy Łomża: sekretariat@gminalomza.pl;
- telefonicznie: 86 216 52 63.
Sprawy niecierpiące zwłoki, w tym związane ze sporządzeniem aktu zgonu i urodzenia oraz wydawaniem dowodu osobistego będą załatwiane po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu.