Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

PRZETARG NA ROBOTY DROGOWE

przebudowa ulicy Parkowej w Starej Łomży przy Szosie – ETAP I – od DK 63 do ul. Górnej – km 0+000,00 do km 0+533,40

Ogłoszenie o zamówieniu

 

  • Zamawiający:

 

Gmina Łomża reprezentowana przez Piotra Kłysa – Wójta Gminy,

Adres Urzędu Gminy: ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża, tel. 086-224 50 05, województwo podlaskie, powiat łomżyński.

  1. Trybu dzielenia zamówienia: postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych przetarg nieograniczony – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
  2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej: www.gminalomza.pl/bip.

Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać: Krystyna Lipińska tel. 086 224 05 50 wew. 325 e-mail klipinska@gminalomza.pl, Adrian Kołakowski tel. 086 224 50 05 wew. 325 e-mail: akolakowski@gminalomza.pl lub sekretariat@gminalomza.pl – z dopiskiem w tytule „przetarg na przebudowę ulicy Parkowej w Starej Łomży przy Szosie – ETAP I”.

  • Przedmiot zamówienia.

 

Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45233140-2, 45232130-2, 45232310-8 i 45111200-0

.

  • Nazwa przedmiotu zamówienia:

 

„przebudowa ulicy Parkowej w Starej Łomży przy Szosie – ETAP I – od DK 63 do ul. Górnej – km 0+000,00 do km 0+533,40”.

  • Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:

 

  1. Obsługa geodezyjna,
  2. Roboty drogowe – CPV nr 45233140-2:
  1. rozebranie nawierzchni bitumicznych i podbudowy z kruszywa – ok. 1740 m2,
  2. rozebranie chodników – ok. 800 m2,
  3. ułożenie rur osłonowych na istniejących kablach – ok. 103 m,
  4. roboty ziemne – wykopy, nasypy – ok. 2700 m3,
  5. wykonanie jezdni o konstrukcji jak niżej – ok. 3 533 m2:
  • nawierzchnia z polbruku grubości 8 cm,
  • warstwa mrozoodporna z gruntu stabilizowanego cementem o grubości 30 cm,
  • podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej kruszywem łamanym C50/30 o grubości 22 cm,
  1. ustawienie krawężników 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem – ok. 1 130 m,
  2. wykonanie zjazdów na posesje o nawierzchni z kostki betonowej polbruk grubości 8 cm, na podsypce cementowo – piaskowej o grubości 5 cm – ok. 457 m2,
  3. ustawienie obrzeży 8 x 30 cm na podsypce piaskowej – ok. 170 m,
  4. wykonanie chodników o nawierzchni z kostki betonowej polbruk grubości 6 cm, na podsypce piaskowej o grubości 5 cm – ok. 850 m2,
  5. wykonanie poboczy umocnionych płytami ażurowymi o wymiarach 60x40x8 cm – ok. 200 m2,
  6. oznakowanie pionowe – 43 szt.
  1. Odwodnienie – CPV 45232130-2:
  1. wykopy pod kanał – ok. 2 300 m3,
  2. studnie rewizyjne żelbetowe Φ 100 cm – 16 szt.,
  3. studnie żelbetowe Φ 150 cm – osadnik piasku – 1 szt.,
  4. studnie żelbetowe Φ 200 cm – rozsączające – 3 szt.,
  5. kanał z rur PVC Φ 315 mm – ok. 320 m,
  6. kanał z rur PVC Φ 400 mm – ok. 208m,
  7. kanał z rur PVC Φ 500 mm – ok. 2,30 m,
  8. studzienki ściekowe uliczne z osadnikiem bez syfonu, z wpustami krawężnikowymi – 7 szt.,
  9. studzienki ściekowe uliczne z osadnikiem bez syfonu, z wpustami ACO Combipoint – 1 szt.,
  10. studzienki ściekowe uliczne z osadnikiem, bez syfonu, z wpustami żeliwnymi – 20 szt.,
  11. przykanaliki z rur PVC Φ 20 cm – ok. 71 m
  1. Przebudowa telekomunikacji – CPV 45232310-8:
  1. ułożenie kabli teletechnicznych rozdzielczych – ok. 186 m,
  2. ułożenie przepustów z rur HDPE Φ 110 mm – ok. 63 m,
  3. przebudowa kabli teletechnicznych abonenckich – ok. 0,4 m,
  4. montaż oraz demontaż słupów żelbetowych – 1 szt.
  1. Projekt organizacji ruchu na czas budowy
  2. Zakres rzeczowy robót do wykonania został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarze robót. Zamawiający oświadcza, że przedmiar robót nie jest dokumentem podstawowym do ustalenia ceny ofertowej. Nieujęcie w wycenie jakiejkolwiek pozycji nie będzie upoważniało Wykonawcy do dochodzenia zapłaty za jej wykonanie.
  • Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
  • Wymagania jakościowe i materiałowe.

 

Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w przedmiarach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.

 

  • Podwykonawcy:

 

Zamawiający dopuszcza wykonywanie robót przy użyciu podwykonawców lub dalszych podwykonawców – pod warunkiem zachowania ustaleń zawartych w § 7 umowy, której wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.

W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia wniosków.

        1. Termin wykonania zamówienia – nie później, jak 30 czerwca 2018 r.
  • Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
  • Warunki udziału w postępowaniu.

 

W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i 1b ustawy Pzp dotyczące:

  1. zdolności technicznej lub zawodowej,
  2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej,

oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 23.

  • Dokumenty:
    1. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w punkcie 6 wykonawca powinien wykazać, że:

 

Ad. 1.

  1. wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres) co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 1 200 000,00 (słownie: jeden milion dwieście tysięcy 00/100) złotych każda. Zamawiający dopuszcza wykazanie spełniania warunku, jeśli Wykonawca wykonał na różnych zadaniach roboty drogowe, sanitarne i telekomunikacyjne i uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeśli wykaże on, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres) co najmniej dwie roboty budowlane związane z wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o wartości minimum 800 000,00 (słownie: osiemset tysięcy 00/100) złotych każda, co najmniej dwie roboty budowlane związane z budową kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o wartości minimum 300 000,00 (słownie: trzysta tysięcy 00/100) złotych każda i co najmniej dwie roboty budowlane związane z budową lub przebudową sieci telekomunikacyjnej o wartości minimum 30 000,00 (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100) złotych każda,
  2. dysponuje pracownikami technicznymi, których skieruje do realizacji zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie dróg, sieci kanalizacyjnych sanitarnych i sieci telekomunikacyjnych – stosownie do art. 42 ust. 1 ustawy Prawo budowlane.
  3. Ad. 2.
  1. znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, w tym względzie posiada własne lub ma dostęp do środków finansowych zapewniających ciągłość wykonywania robót w wysokości nie mniejszej 1 200 000,00 (słownie: jeden milion dwieście tysięcy 00/100) złotych,
  2. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 (słownie: sto tysięcy 00/100) złotych.
    1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do tego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
    2. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polegać będzie zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
    3. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polegać będzie sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
    4. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia i kwalifikacji zawodowych i zdolności technicznych lub zawodowych polegać będzie na zdolnościach innych podmiotów, to podmioty te muszą aktywnie uczestniczyć w realizacji zamówienia co najmniej jako podwykonawca, jeśli zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
    5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt.2, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:
  1. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
  2. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. 2.
      1. W przypadku, gdy Wykonawca, który – ubiegając się o udzielenie zamówienia – nie zamierza powierzyć wykonania części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22 ustawy Pzp, a taka konieczność zaistnieje po podpisaniu umowy, Zamawiający wyraża zgodę na powierzenie części robót podwykonawcy pod warunkiem przedłożenia przez Wykonawcę w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w dziale VII pkt 17 SIWZ oraz zmiany umowy w tym zakresie
      2. Wykonawca wraz z ofertą złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację, że nie należy do grupy kapitałowej – w przypadku składania oferty na obie części, lista lub informacja może być jedna.
  • Wadium.

 

Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 (słownie: piętnaście tysięcy 00/100) złotych.

  • Kryteria oceny ofert:
    1. cena – waga 60 %,
    2. okres gwarancji – waga 20 %,
    3. termin wykonania – waga 20 %.

 

  1. Oferty należy składać do dnia 22 października 2018 r. do godziny 1000 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1A.
  2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22 października 2018 r. do godziny 1015 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża – adres j.w.
Pliki do pobrania:
Data powstania: środa, 3 paź 2018 11:31
Data opublikowania: środa, 3 paź 2018 12:00
Data przejścia do archiwum: wtorek, 23 paź 2018 10:09
Opublikował(a): Krystyna Lipińska
Zaakceptował(a): Krystyna Lipińska
Artykuł był czytany: 1691 razy