Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

PRZETARG NA ROBOTY DROGOWE

ulica Łomżyńska we wsi Jednaczewo

Ogłoszenie o zamówieniu

 Zamawiający: Gmina Łomża reprezentowana przez Piotra Kłysa – Wójta Gminy,

Adres Urzędu Gminy: ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża, tel. 086-2163667, fax 086-2165264, województwo podlaskie, powiat łomżyński.

  1. Trybu dzielenia zamówienia: postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych przetarg nieograniczony – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
  2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej: www.gminalomza.pl/bip.

Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u Krystyny Lipińskiej w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, pok. nr 11, w dniach roboczych od godziny 800 do 1530 tel. 86 4737325 lub 509 069 487, e-mail klipinska@gminalomza.pl lub sekretariat@gminalomza.pl. – z dopiskiem „przetarg na przebudowę ulicy Łomżyńskiej w Jednaczewie”.

  • Przedmiot zamówienia.

Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45233120-6

  • Nazwa przedmiotu zamówienia: przebudowa drogi gminnej nr 105 736 B ulica Łomżyńska we wsi Jednaczewo od ul. Wesołej do ul. Szkolnej”.
  • Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
  1. Obsługa geodezyjna,
  2. Roboty drogowe – ulica Łomżyńska według projektu wykonawczego i skrzyżowanie z ulicą Zieloną według pozwolenia na budowę na ul. Zieloną:
  • Roboty rozbiórkowe części istniejącej jezdni i wiaty przystankowej – ok. 356 m2,
  •  
  • Ustawienie obrzeży 8 x 30 cm ograniczających jezdnię i zjazdy – ok. 1945 m,
  • Wykonanie poszerzenia istniejącej jezdni do 5,00 m o konstrukcji jak niżej – ok. 190 m2,
  • warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16S 35/50 o grubości 4 cm,
  • podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie C 50/30 o grubości 20 cm,
  • Wykonanie jezdni o konstrukcji jak niżej – ok. 270 m2,
  • warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16S 35/50 o grubości 4 cm,
  • podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego, o grubości 20 cm,
  • Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 8S o grubości 5 cm – ok. 5 460 m2,
  • Wykonanie zjazdów na posesje z masy bitumicznej, warstwa wiążąca grubości 4 cm, ścieralna 5 cm, na podbudowie z kruszywa łamanego o grubości 15 cm – ok. 45 m2,
  • Wykonanie zjazdów na posesje z pospółki, grubości 8 cm, na podbudowie z kruszywa naturalnego o grubości 15 cm – ok. 84 m2,
  • Wykonanie zjazdów na posesje z kostki polbruk, grubości 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5 cm i podbudowie z mieszanki kruszywa niezwiązanego o grubości 15 cm – ok. 360 m2,
  • Wykonanie chodników z kostki polbruk, grubości 6 cm, na podsypce piaskowej, o grubości 5 cm – ok. 40 m2,
  • Remont poboczy kruszywem – ok. 1 650 m2,
  • Zamontowanie progów zwalniających wyspowych – 6 szt.
  • Oznakowanie pionowe – 22 szt.
  1. Projekt organizacji ruchu na czas budowy,
  2. Zakres rzeczowy robót do wykonania określa projekt wykonawczy przebudowy ul. Łomżyńskiej na odcinku od km 1+637,08 do km 2+400,80 i od km 2+524,14 do km2+645,30 oraz projekt budowlany budowy ulicy Zielonej na odcinku od km 0+000,00 do km 0+090,84 wraz z odcinkiem ulicy Łomżyńskiej od km 2+400,80 do skrzyżowania z ul. Zieloną,

  • Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
  • Wymagania jakościowe i materiałowe.

Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w przedmiarach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.

  • Podwykonawcy:

 Zamawiający dopuszcza wykonywanie robót przy użyciu podwykonawców lub dalszych podwykonawców.

  • Termin wykonania zamówienia – nie później, jak do 31 października 2017 r.
  • Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
  • Warunki udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i 1b pkt 2 i 3 ustawy pzp oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 23. Wykaz dokumentów, jakie zobowiązany jest przedstawić Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, na potwierdzenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu, został szczegółowo wymieniony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

    1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do tego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
    2. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polegać będzie zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
    3. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polegać będzie sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
    4. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia i kwalifikacji zawodowych i zdolności technicznych lub zawodowych polegać będzie na zdolnościach innych podmiotów, to podmioty te muszą aktywnie uczestniczyć w realizacji zamówienia co najmniej jako podwykonawca, jeśli zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
    5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkcie 7.2, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:
  1. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
  2. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkcie 7.2.
      1. Wykonawca, który – ubiegając się o udzielenie zamówienia – zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, przedstawi w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w punkcie 2 ust. 12 działu VI SIWZ.
      2. Wykonawca – w ciągu trzech dni od otwarcia ofert – złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 pzp, albo informację, że nie należy do grupy kapitałowej.
  • Wadium.

Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 (słownie: piętnaście tysięcy 00/100) złotych.

  • Kryteria oceny ofert:
    1. Kryteria: cena – waga 60 %, okres gwarancji – waga 20 %, termin zakończenia robót – waga 20 %.
  • Oferty należy składać do dnia 14 czerwca 2017 r. do godziny 1000 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1A.
  • Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 czerwca 2017 r. o godzinie 1015 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża – adres j.w.
Pliki do pobrania:
Data powstania: środa, 31 maj 2017 14:20
Data opublikowania: środa, 31 maj 2017 14:54
Data przejścia do archiwum: piątek, 16 cze 2017 11:36
Opublikował(a): Krystyna Lipińska
Zaakceptował(a): Krystyna Lipińska
Artykuł był czytany: 2189 razy