Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

Wykonanie remontów nawierzchni żwirowej i gruntowej dróg gminnych oraz dostaw kruszywa na terenie Gminy Łomża w 2014 roku OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: : Gmina Łomża, ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża;
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalomza.pl/bip
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów nawierzchni żwirowej i gruntowej dróg gminnych oraz dostaw kruszywa na terenie Gminy Łomża w 2014 roku
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie remontu dróg za pomocą kruszywa odpowiedniej frakcji , który obejmuje :
a) Dostawę kruszywa na wskazane przez zamawiającego miejsce (teren gminy Łomża)
b) Rozładunek
c) Rozścielenie z zagęszczeniem i wyprofilowaniem
Przyjęte szacunkowo rozmiary rzeczowo-asortymentowe określa się następująco:
-kruszywo łamane (tłuczeń) 3/31,5 – 400 m3
-kruszywo łamane 31,5/63 – 500 m3
-kruszywo naturalne (żwir) 2/63– 500 m3 ( w tym frakcje: 2/8, 8/16, 16-32, 32-63)
-pospółka frakcji 2/32 mm – 500 m3
piasek 0/2 mm –200 m³
Dostawa określonej frakcji kruszywa na miejsce wskazane przez zamawiającego (dowóz
z rozładunkiem na wskazane miejsce – na terenie gminy Łomża)
Przyjęte szacunkowo rozmiary rzeczowo-asortymentowe określa się następująco:
-kruszywo łamane (tłuczeń) 3/31,5 – 300 ton
-kruszywo łamane 31,5/63 – 300 ton
-kruszywo naturalne (żwir) 2/63– 300 ton ( w tym frakcje: 2/8, 8/16, 16-32, 32-63)
-pospółka frakcji 2/32 mm – 300 ton
-piasek 0/2 mm– ok. 400 m³– 400 ton
Wielkość zamówienia określono wstępnie jako ilość przewidzianego do wbudowania kruszywa,
w ramach planowanych remontów i dostaw z uwzględnieniem poszczególnych frakcji kruszywa, wynikającą z aktualnych potrzeb zamawiającego w całym okresie realizacji zamówienia wyrażoną
w m³(remonty) i tonach (dostawy). Dopuszcza się możliwość zmiany zakresu zamówienia zarówno pod względem ilościowym jak i asortymentowym, wynikającą z aktualnych potrzeb zamawiającego
w całym okresie realizacji zamówienia. Zamawiający, w celu realizacji zamówienia zastrzega sobie możliwość dostarczenia przez wykonawcę mieszanki o określonych proporcjach ilościowych
z kruszywa opisanego w punktach 3.1 i 3.2 SIWZ.
Cena mieszanki ustalona będzie w oparciu o ilościowy udział poszczególnych asortymentów kruszywa i ceny ofertowej poszczególnych asortymentów wg formularzy ofertowo-cenowych.
Wymagania jakościowe kruszywa:
-Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w przedmiarach i specyfikacjach.
-Wykonawca ma obowiązek przedstawić na żądanie zamawiającego wyniki uziarnienia dostarczonego kruszywa oraz dokument potwierdzający nabycie kruszywa w kopalni posiadającej stosowne zezwolenie.
Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
Roboty budowlane wykonać zgodnie z wymaganiami i zaleceniami zamawiającego oraz wytycznymi zawartymi w Specyfikacji technicznej oraz niniejszej SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty na okres 12 miesięcy licząc od daty zakończenia i odbioru robót (w przypadku remontów opisanych w pkt.3.1 SIWZ).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014 roku.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Wykonawca spełni warunek, kiedy wykaże, że posiada zarejestrowaną działalność gospodarczą
III.3.2) wiedza i doświadczenie
2.1. Wykonawca wykaże, że zrealizował w w/w okresie przynajmniej jedno zamówienie polegające na remoncie lub przebudowie dróg zbliżone do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto – w odniesieniu do robót budowalnych.
2.2. Wykonawca wykaże, że zrealizował przynajmniej jedno zamówienie polegające na dostawie kruszywa odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto
– w odniesieniu do dostaw.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że dysponuje przynajmniej jedną drogową równiarką samojezdną, jednym walcem drogowym 10 t, dwoma samochodami samowyładowczymi o ładowności min. 10-15t - w odniesieniu do oferty na remonty dróg oraz dysponuje przynajmniej
-dwoma samochodami samowyładowczym o ładowności min. 10-15t - w odniesieniu do oferty na dostawy kruszywa.
III.3.4) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek, kiedy wykaże że:
-posiada środki finansowe na rachunku bankowym bądź w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł) –tylko w odniesieniu do remontów,
-Posiada opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, oraz że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł) – w odniesieniu do remontów
i dostaw (wymagania co do kwoty odrębne dla każdej oferty częściowej).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów, dotyczących najważniejszych robót , określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. (załącznik nr 9a do SIWZ). W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zostały wcześniej wykonane roboty budowlane – wykonawca nie ma obowiązku przedkładania tych dowodów.
-Wykaz głównych dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (załącznik nr 9b do SIWZ). W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zostały wcześniej wykonane dostawy – wykonawca nie ma obowiązku przedkładania tych dowodów.
- Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy
w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 4 do SIWZ).
-Informację banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytowa wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania ofert.
- Opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, oraz że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł dla oferty częściowej (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł).

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. I pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
-Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 3 do SIWZ),
-Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników.
-Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia (jako podwykonawcy) zobowiązany jest wykazać, że
w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez złożenie razem z ofertą dokumentów wymienionych w pkt. 9 SIWZ. dotyczących każdego z tych podmiotów.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
III.6) INNE DOKUMENTY
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w zakresie: ceny, na skutek zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT, przy czym cena netto jest stała przez cały okres obowiązywania umowy - o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany ceny wg obowiązujących stawek podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalomza.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łomża, ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża, pok. 10
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2014 roku, godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego
Gmina Łomża, ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża (pok. 4).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Wójt Gminy

mgr Jacek Albin Nowakowski
Pliki do pobrania:
Data powstania: środa, 5 mar 2014 10:47
Data opublikowania: środa, 5 mar 2014 11:12
Data przejścia do archiwum: wtorek, 25 mar 2014 12:57
Opublikował(a): Antoni Szepietowski
Zaakceptował(a): Tomasz Walczuk
Artykuł był czytany: 2813 razy