Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE o przetargu nieograniczonym na budowę placów zabaw

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.gminalomza.pl/bip ________________________________________
Łomża: Przetarg nieograniczony na budowę placów zabaw przy Szkole Podstawowej im Marszałka Józefa Piłsudskiego w Wygodzie , WYGODA ul Łomżyńska 2 , 18-400 Łomża, przy Szkole Podstawowej im Jana Pawła II w Kupiskach, KUPISKI NOWE 137, 18-400 Łomża przy Szkole Podstawowej im. ppor dh. Jadwigi Dziekońskiej ps Jadzia w Konarzycach, KONARZYCE ul Szkolna 4, 18-400 Łomża.

Numer ogłoszenia: 373504 - 2013; data zamieszczenia: 13.09.2013
Zmiana ogłoszenia nr 187223, data zmieszczenia zmiany: 16.09.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łomża , ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 0-86 2165263, faks 0-86 216 52 64.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalomza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na budowę placów zabaw: przy Szkole Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Wygodzie - WYGODA, ul Łomżyńska 2 , 18-400 Łomża, przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Kupiskach - NOWE KUPISKI 137, 18-400 Łomża, przy Szkole Podstawowej im. ppor. dh Jadwigi Dziekońskiej ps. Jadzia w Konarzycach, KONARZYCE ul Szkolna 4, 18-400 Łomża.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
budowa placów zabaw: przy Szkole Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Wygodzie - WYGODA, ul. Łomżyńska 2, 18-400 Łomża, przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Kupiskach - NOWE KUPISKI 137, 18-400 Łomża, przy Szkole Podstawowej im. ppor. dh Jadwigi Dziekońskiej ps. Jadzia w Konarzycach - KONARZYCE, ul. Szkolna 4, 18-400 Łomża.
Zakres zamówienia:
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Kupiskach - NOWE KUPISKI 137, 18-400 Łomża - Wykonanie placu zabaw o powierzchni 167,15 m2, w tym: nawierzchnia piaskowa 116,15 m2, nawierzchnia żwirowa 25,40 m2, nawierzchnia trawiasta 25,40 m2, długość krawężników elastycznych 46,1 mb, długość taśmy elastycznej 67,8 mb. Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych na plac zabaw: tablica regulaminowa 1 szt, zestaw wielofunkcyjny drewniany składający się ze ślizgu 1 szt., tub 1 szt., siatki wspinaczkowej 1 szt., wejścia typu koci grzbiet 1 szt., huśtawki 1 szt., bujaka podwójnego 1 szt., ławka bez oparcia z siedziskiem drewnianym 1 szt, kosza na śmieci 1 szt.
Szkoła Podstawowa im. ppor. dh Jadwigi Dziekońskiej ps. Jadzia w Konarzycach - KONARZYCE, ul. Szkolna 4, 18 - 400 Łomża: Wykonanie placu zabaw o powierzchni 179,40 m2, w tym: nawierzchnia piaskowa 108,10 m2, nawierzchnia żwirowa 28,70 m2, nawierzchnia trawiasta 39,70 m2, długość krawężników elastycznych 39,60 mb, długość taśmy elastycznej 83,4 mb. Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych na plac zabaw: tablica regulaminowa 1 szt, zestaw wielofunkcyjny drewniany składający się ze" ślizgu 1 szt., tuby 1 szt., siatki wspinaczkowej 1 szt., wejścia typu koci grzbiet 1 szt., huśtawki 1 szt., bujaka podwójnego 1 szt., ławki bez oparcia z siedziskiem drewnianym 1 szt., kosza na śmieci 1 szt.
Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Wygodzie - WYGODA, ul. Łomżyńska 2, 18-400 Łomża: Wykonanie placu zabaw o powierzchni 162,30 m2, w tym nawierzchnia piaskowa 94,70 m2, nawierzchnia żwirowa 25,50 m2, nawierzchnia trawiasta 40,10 m2, długość krawężników elastycznych 40,1 mb, długość taśmy elastycznej 70,0 mb. Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych na plac zabaw: tablica regulaminowa 1 szt., zestaw wielofunkcyjny drewniany składający się ze ślizgu 1 szt., tuby 1 szt., siatki wspinaczkowej 1 szt., wejścia typu koci grzbiet 1 szt., huśtawki 1 szt., bujaka podwójnego 1 szt., ławki bez oparcia z siedziskiem drewnianym 1 szt., kosza na śmieci 1 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.62.10-0, 37.53.52.00-9, 71.35.32.00-9, 45.11.22.10-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o nie dotyczy
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca wykonał co najmniej 3 place zabaw o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł każdy, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w rozdziale V SIWZ.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wykazał, że wykonał co najmniej trzy place zabaw o wartości nie mniejszej niż 50000 (pięćdziesiąt tysięcy) złotych każdy.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy.
1. Zakres przewidzianych zmian obejmuje zmianę podwykonawcy, która możliwa będzie jedynie wtedy, jeżeli zakres realizowanych przez podwykonawcę robót nie ulegnie zmianie w stosunku do zakresu robót wskazanych w ofercie Wykonawcy, a które zaplanował on do realizacji przez podwykonawcę. Zmiana taka możliwa będzie jedynie na uzasadniony wniosek Wykonawcy, do którego winien załączyć on projekt umowy z podwykonawcą, przy czym wymagana jest w tym przypadku pisemna zgoda Zamawiającego na zawarcie przez Wykonawcę umowy z innymi podwykonawcami, zmianę terminu realizacji umowy z przyczyn nie zależnych od Wykonawcy ani od Zamawiającego, przy czym każda ze stron musi tą zmianę zaakceptować. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności2, Zmianę terminu realizacji umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, ani od Zamawiającego, przy czym każda ze stron musi tę zmianę zaakceptować.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalomza.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łomża, ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Łomża, ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża, pok. Nr 4..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich działanie 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak


Wójt Gminy Łomża
mgr Jacek Albin Nowakowski
Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 13 wrz 2013 15:24
Data opublikowania: piątek, 13 wrz 2013 15:57
Data przejścia do archiwum: środa, 2 paź 2013 08:25
Opublikował(a): Szczepan Mierzejewski
Zaakceptował(a): Tomasz Walczuk
Artykuł był czytany: 5646 razy