Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY

NA WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA „WYKONANIU TERMOMODERNIZACJI BUDYNKU WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ, ROBOTAMI ROZBIÓRKOWYMI ORAZ OSUSZENIEM FUNDAMENTÓW W BUDYNKU EDUKACYJNO – ADMINISTRACYJNO – BIUROWYM NALEŻĄCYM DO LICEUM PLASTYCZNEOG IM. WOJCIECHA KOSSAKA W ŁOMŻY, BIBLIOTEKI PEDAGOGICZNEJ W ŁOMŻY, NAUCZYCIELSKIM KOLEGIUM JĘZYKÓW OBCYCH W ŁOMŻY, AGENCJIA ROZWOJU REGIONALNEGO W ŁOMŻY, PUBLICZNE GIMNAZJIUM NR 9 IM. RODZINY LUTOSŁAWSKICH W ŁOMŻY URZĄD GMINY ŁOMŻA PRZY UL. M. SKŁODOWSKIEJ CURIE 1 I 1A W ŁOMŻY”
Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielnie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych polegających na ,,wykonaniu termomodernizacji budynku wraz z wymianą stolarki okiennej, robotami rozbiórkowymi oraz osuszeniem fundamentów w budynku edukacyjno – administracyjno – biurowym należącym do Liceum Plastycznego im. Wojciecha Kossaka w Łomży, Biblioteki Pedagogicznej w Łomży, Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych w Łomży, Agencja Rozwoju Regionalnego w Łomży, Publiczne Gimnazjum nr 9 im. Rodziny Lutosławskich w Łomży Urząd Gminy Łomża przy ul. Marii Curie Skłodowskiej 1 i 1a w Łomży” zostanie przeprowadzone zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych w trybie przetargu nieograniczonego.

Przedmiot zamówienia i sposób jego realizacji:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem termomodernizacji budynku wraz wymianą stolarki okiennej , robotami rozbiórkowymi oraz osuszeniu fundamentów w budynku edukacyjno – administracyjno – biurowym należącym do Liceum Plastycznego im. Wojciecha Kossaka w Łomży, Biblioteki Pedagogicznej w Łomży, Nauczycielskim Kolegium Języków Obcych w Łomży, Agencja Rozwoju Regionalnego w Łomży, Publiczne Gimnazjum nr 9 im. Rodziny Lutosławskich w Łomży, Urząd Gminy Łomża przy ul. M. Curie Skłodowskiej 1 i 1a w Łomży, zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem robót oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem nr 2195/2002 z dnia 05 listopada 2002 r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień: Roboty ocieplające - KOD CPV 45450000-6; Roboty izolacyjne — KOD CPV 45320000-6; Stolarka drzwiowa i okienna — KOD CPV 45421000-4; Roboty rozbiórkowe — KOD CPV 45111100-9; Roboty murowe – KOD CPV 45262566-6; Roboty ziemne KOD PCV 45110000-1; Chodniki i opaska KOD PCV 45233222-1.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych .
4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających i dodatkowych zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Termin wykonania zamówienia:
Termin zakończenia robót budowlanych wraz z osiągnięciem gotowości do odbioru końcowego nastąpi w ciągu 55 tygodni od wprowadzenia Wykonawcy na budowę, lecz nie później niż do dnia 12.08.2011r.

Opis warunków udziału w postępowaniu:
1. O udzielenie zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień;
2) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi niezbędne uprawnienia w branży budowlanej do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej OIIB;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia;
4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie przy realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia tj. termomodernizacją budynków użyteczności publicznej, wraz z wymianą stolarki okiennej, robotami rozbiórkowymi w branży budowlanej, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, robotami izolacyjnymi i ziemnymi oraz robotami murarskimi i zbrojeniowymi występujących łącznie w każdym zadaniu w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, w co najmniej trzech zadaniach, o wartości co najmniej 400.000 zł każde.
2. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana poprzez sprawdzenie złożonych przez Wykonawców w ofercie dokumentów i oświadczeń określonych w części VI SIWZ.

Wadium:

Wadium jest wymagane w postępowaniu zgodnie z art. 45 ustawy PZP z dnia 29.stycznia 2004 roku..
1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
2. Wadium w wysokości 20.000 zł słownie ( dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 groszy), Na konto bankowe zamawiającego w terminie 3 dni przed ostatecznym terminem składania ofert.
Nr konta do wpłaty wadium: Bank Spółdzielczy w Łomży 54875700010000171720000040.
3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a.
4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
1. Zamawiający wymaga przed zawarciem umowy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3 % ceny oferty z podatkiem VAT.
2. W ramach zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 100 % wniesionej kwoty będzie stanowiło zabezpieczenie w okresie realizacji przedmiotu umowy, a 30 % kwoty przeznaczonej będzie na zabezpieczenie roszczeń w okresie trwania gwarancji jakości
i rękojmi za wady.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie wyłącznie kryterium ceny oferty:
Cena oferty — 100 %.
Miejsce i termin składania ofert:
1. Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokój nr 1, przy ulicy. M. Skłodowskiej Curie 1A w Łomży.
2. Termin składania ofert upływa w dniu 10.08.2010 r. o godz. 900.
3. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego , Urząd Gminy Łomżą ,
18-400 Łomża , ul. M. Skłodowskiej Curie 1 A w Sali konferencyjnej
Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty wyznaczonej jako termin składania ofert.
Osoba uprawniona do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami:
Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest Pan Szczepan Mierzejewski, kontakt telefoniczny 786021079 oraz administrator budynku Iwona Perkowska, kontakt telefoniczny 661918169 lub kontakt osobisty w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie w godz. 10.00 - 12.00.
Adres meilowy: sekretariat@gminalomza.pl


Pliki do pobrania:
Data powstania: poniedziałek, 19 lip 2010 12:37
Data opublikowania: poniedziałek, 19 lip 2010 13:45
Data przejścia do archiwum: piątek, 7 paź 2016 14:54
Opublikował(a): Szczepan Mierzejewski
Zaakceptował(a): Tomasz Walczuk
Artykuł był czytany: 51256 razy