Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o zamówieniu „Remont oświetlenia drogowego na terenie Gminy Łomża ”

Łomża, dnia 24.10.2008r

Ogłoszenie o zamówieniu

1. Zamawiający :
Gmina Łomża
reprezentowana przez
p. Jacka Albina Nowakowskiego – Wójta Gminy
Adres Urzędu Gminy :
ul. M.C. Skłodowskiej 1A
18-400 Łomża
tel.( 086 ) 2165263, fax ( 086) 2165264
e-mail : sekretariat@gminalomza.pl
województwo podlaskie
powiat łomżyński
2. Tryb postępowania : przetarg nieograniczony – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej: www.lomza.powiatlomzynski.pl/bip/
Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u p. Szczepana Mierzejewskiego w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, pok. Nr 1., w dniach roboczych od godziny 8.00 – 15.00.
Tel. (086) 4737-321 lub 786-021-079
5. Przedmiot zamówienia .
Określenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45.31.61.10-9

5.1 Nazwa przedmiotu zamówienia :
Remont oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łomża
5.1.1 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje :
a) wymianę 757 szt. istniejących opraw oświetleniowych na nowe o mocy :
* 70 W - 476 szt.;
* 100 W - 167 szt.;
* 150 W - 114 szt.;
oraz wykonanie pozostałych robót, zgodnie z przedmiarem robót
stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ.
b) Dokonanie uzgodnień przed realizacją remontu dotyczących :
* robót energetycznych z Zakładem Energetycznym w Białymstoku ( koszty wyłączeń ponosi Wykonawca );
* zajęcie pasa drogowego z właścicielem drogi (koszty zajęcia pasa drogowego ponosi Wykonawca).
c) Wykonanie robót demontażowych :
* zdemontowane źródła światła Wykonawca przekaże do utylizacji wyspecjalizowanemu podmiotowi na swój koszt; protokół z utylizacji
* zdemontowane pozostałe materiały Wykonawca zezłomuje a uzyskane środki finansowe przekaże na wskazane konto Zamawiającemu
d) Zakup, dostawa i montaż nowych opraw i źródeł światła oraz niezbędnego osprzętu do realizacji zadania.
f) Wykonanie oznakowania drogowego zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót.
g) Wykonanie inwentaryzacji opraw oświetleniowych po realizacji robót remontowych
z podziałem na obwody oświetlenia ulicznego i numeracją słupów, na których zostały zainstalowane oprawy ( schematy jednokreskowe ).
h) Odbiór wykonanych robót remontowych pod względem technicznym przez właściwy terenowo Zakład Energetyczny.
i) Przywrócenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu robót.
j) Wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
k) Konserwacja systemu oświetlenia obejmująca utrzymanie sprawności oświetlenia w czasie 3 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru, a w szczególności :
* wymianę uszkodzonych źródeł światła z materiałami,
* wymianę uszkodzonych opraw z materiałami,
* wymianę zabezpieczeń opraw z materiałami,
* pozostałe czynności konserwacyjne obejmujące utrzymanie sprawności oświetlenia ulicznego.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
5.2 Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin wykonania zamówienia do 22.12.2008 ,

6.. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1. Warunki udziału w postępowaniu :
1) Wykonawca musi być dopuszczony do występowania w obrocie prawnym
w zakresie objętym zamówieniem.
2) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz musi
dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia, w szczególności :
a) musi przedstawić wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, t.j: budowa linii elektroenergetycznych , instalacja lub wymiana oświetlenia ulicznego , wymagane jest wykazanie się co najmniej jedną robotą tożsamą z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000,- zł;
b) musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane w branży
elektrycznej, a także należącą do właściwego samorządu zawodowego,
której zamierza powierzyć funkcję kierownika robót;
3) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4) Wykonawca spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie
dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego
z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie
wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą.


7. Wadium.

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 11 850,00 zł
( słownie : jedenaście tys. osiemset pięćdziesiąt zł. ).
Wadium należy wnieść w terminie składania ofert , w formie dopuszczonej ustawą Prawo zamówień publicznych (art. 45 ust. 6) :
* w formie pieniądza : przelewem na konto : 54 8757 0001 0000 1717 2000 0040
* w innych formach dopuszczonych ustawą ( poręczenia bankowe lub
poręczenia
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; gwarancje bankowe;
gwarancje ubezpieczeniowe; poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5
Prawa zamówień publicznych ) - należy złożyć w kasie Zamawiającego.
W/w poręczenia i gwarancje muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze
żądanie
Zamawiającego zgodne z przesłankami utraty wadium określonymi
w art. 46 ust. 5
Prawa zamówień publicznych.
Utrata wadium :
Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami
na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy :
1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie;
2) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
3) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane w § 10 pkt 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium w dopuszczonej formie zostanie wykluczony z postępowania przetargowego.
Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym będzie przechowywane, pomniejszonym
o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
Dyspozycję w zakresie zwrotu wadium wniesionego w pieniądzu dla wykonawców, których oferty nie zostaną wybrane, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po podpisaniu umowy z wykonawcą, którego oferta została wybrana, lecz nie później niż następnego dnia po zakończeniu okresu związania ofertą.
W przypadku unieważnienia postępowania, dyspozycję w zakresie zwrotu wadium wniesionego w pieniądzu Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po upływie terminu na wniesienie protestów bądź też po ich ostatecznym rozstrzygnięciu.
Dyspozycję w zakresie zwrotu wadium wniesionego w pieniądzu dla wykonawcy, którego oferta została wybrana, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie, po podpisaniu umowy przez wykonawcę.
8. Kryteria oceny ofert :
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami oceny ofert :
Kryteria Znaczenie

1) Cena zadania bez kosztów finansowych 100%

Kwantyfikacja poszczególnych kryteriów.

Kryterium ceny zadania bez kosztów finansowych.
Kryterium ceny będzie rozpatrywane według następującej zasady.
Wykonawca oferujący najniższą cenę otrzyma maksymalną ilość punktów, pozostali wykonawcy odpowiednio mniej według wzoru:

p = x 100 x waga kryterium
p - otrzymane punkty za kryterium ceny
Cn - cena brutto najniższa spośród złożonych ofert w zł
Cb - cena brutto badanej oferty w zł
Wyliczone punkty zgodnie z ustalonymi kryteriami będą zsumowane. Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta, która otrzyma najwyższą ilość punktów za wszystkie kryteria.



9.. Składanie ofert
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego : Urząd Gminy Łomża
ul. M. Skłodowskiej C 1A, pokój Nr 4
2. Termin składania ofert upływa dnia 03.11.2008 r. o godz. 11:00.
3. Otwarcie ofert odbędzie się dnia 03.11.2008 r. o godz. 11:15 w siedzibie
zamawiającego : Urząd Gminy w Łomży , ul. M. Skłodowskiej C. 1A
pokój Nr 4.
4. Otwarcie ofert jest jawne.
5. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
6. Podczas otwarcia ofert zostaną odczytane nazwy (firmy) oraz adresy
wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania
zamówienia, okresu gwarancji oraz warunków płatności zawartych w ofertach.
7. Wykonawcom, którzy nie byli obecni na otwarciu ofert, na ich wniosek, Zamawiający niezwłocznie udzieli informacji, o których mowa w pkt 6.

10. Termin związania ofertą

1. Termin związania ofertą ustala się na 30 dni od upływu terminu składania ofert.
2. W uzasadnionych przypadkach co najmniej 7 dni przed upływem terminu
związania ofertą zamawiający może tylko raz zwrócić się do wykonawców
o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie
dłuższy niż 30 dni.
.
11. Przekazywanie zapytań, zawiadomień, oświadczeń, wniosków, informacji i protestów odbywać może się w formie faxu.


Wywieszono na tablicy ogłoszeń: 24.10.2008 r
Zdjęto z tablicy ogłoszeń : ....................... 2008r
Zamieszczono na stronie internetowej: www.lomza.powiatlomzynski.pl/bip/
dnia : 24.10 2008 r
Zamieszczono na portalu internetowym UZP: 24.10. 2008 r
Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 24 paź 2008 14:47
Data opublikowania: piątek, 24 paź 2008 15:12
Data przejścia do archiwum: wtorek, 28 kwi 2009 14:26
Opublikował(a): Szczepan Mierzejewski
Zaakceptował(a): Tomasz Walczuk
Artykuł był czytany: 4709 razy